Klanttevredenheid gewaardeerd met 8,00

Zoals ieder jaar heeft De Breed & Partners de klanttevredenheid over de subsidiedienstverlening laten onderzoeken. Het onderzoek onder een kleine duizend klanten laat zien dat de tevredenheid gewaardeerd wordt met een 8,00 en is hiermee gelijk aan het onderzoek van 2011. Ruim 75% van de klanten geeft de dienstverlening het cijfer 8 of hoger (op een schaal van 0-10). De aspecten Resultaat, Deskundigheid en Vriendelijkheid worden door meer dan 90% van de respondenten gewaardeerd met de kwalificatie goed of zeer goed.

Naast de klanttevredenheid is ook de Net Promoter Score (NPS) onderzocht. De NPS geeft weer hoe bedrijven en personeelsleden omgaan met hun klanten en verdeelt deze onder in drie categorieën: Promoters (9-10), Passives (7-8) en Detractors (0-6). Door de waarschijnlijkheid te vragen dat bedrijven andere bedrijven aanbevelen gebruik te maken van de diensten van De Breed & Partners (gemeten op een schaal van 0-10) wordt duidelijk in welke categorie een klant valt. De gemiddelde waarde van onze NPS is 8,13 en 66,6% van de klanten geeft ons het cijfer 8 of hoger.