DB&P krijgt een 8,1 van haar klanten!

DB&P heeft een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Het resultaat? Een 8,1 voor onze dienstverlening. Een cijfer waar wij trots op zijn.

Maar liefst 99% van onze klanten geeft aan dat DB&P aan zijn of haar verwachtingen voldoet. Dit is te danken aan een combinatie van onze deskundigheid, persoonlijke aandacht en proactiviteit. Op de vraag welke financieringsmiddelen het meest interessant worden gevonden, scoren subsidies het beste. Toch is er ook veel belangstelling voor de dienstverlening van Investormatch: crowdfunding en investeerders.

Een halve punt omhoog!

In 2009 verstuurden wij voor het eerst een klanttevredenheidsonderzoek. Het resultaat was een 7,6. Inmiddels heeft DB&P meer dan 35 jaar ervaring en dat blijkt uit de beoordeling van onze klanten. Het cijfer is in 8 jaar tijd een halve punt omhoog gegaan.

Net Promoter Score

De Net Promotor Score peilt bij de respondent in welke mate hij/zij onze diensten bij relaties zou aanbevelen. Een positieve waarde wordt in het algemeen als goed beschouwd en een waarde van +50 of hoger als excellent. De NPS was in 2009 24 en is inmiddels 32.

Bent u benieuwd wat wij voor uw innovatieve onderneming kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!