DB&P groeit hard

Een flinke omzetstijging door een andere strategie! De groei zet door bij DB&P. Mede door de overname van het crowdfundingplatform Investormatch en RTE Adviesgroep kan DB&P nieuwe diensten aanbieden. Deze verbreding van de dienstverlening zorgt voor een flinke omzetstijging.

Stroomlijnen van processen

Ook de interne organisatie is veranderd. De technisch opgeleide consultants zijn zich ook gaan richten op de financiële wereld. Daardoor kunnen zij meer voor klanten betekenen. Een andere aanpassing is de structuur. Er wordt in teams gewerkt waarbij elk team omzetverantwoordelijk is. Door het stroomlijnen van werkprocessen kan er gemakkelijk geschakeld worden, de frontoffice heeft hier mede een groot aandeel in. Dit zijn de mensen die het eerste contact met klanten hebben, ze zijn zo opgeleid dat ze de consultants veel werk uit handen nemen.

Klanttevredenheid

Uiteraard is het van groot belang dat klanten tevreden zijn. Het gemiddeld aantal punten van de Net Promoter Score in de branche is 28.  DB&P scoort 31,5 punten, dat is een stijging van 30% ten opzichte van 2014. Meer lezen over de groei van DB&P? Lees hier het volledige artikel uit de bijlage van het Algemeen Dagblad van dinsdag 7 november 2017.